Meest gestelde vragen

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?    
Ja, Wij leveren aan particulieren en dus worden alle prijzen inclusief BTW vermeld. Voor het merendeel van de door ons geleverde producten geldt het lage BTW tarief (6%), producten voor uitwendig gebruik, even als de eventuele verzendkosten, zijn belast met het hoge tarief (21%)

Ik heb een postbus, kan het pakket daar naartoe gezonden worden?    
Ja, de bezorging van de pakketten wordt door PostNL verzorgd en is dus bezorging in postbussen wel mogelijk

Wilt u het pakket op een afgesproken tijd afleveren?    
Op de exacte tijd van aflevering hebben wij geen invloed. Een toezegging in deze richting kunnen wij dus niet doen. Wel kunt u de verzending van uw pakket volgen indien u uw emailadres correct heeft ingevoerd bij uw bestelling
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst, kan daar nog wat bij    
Dit is helaas niet mogelijk, omdat bestellingen bij ons direct verwerkt worden en in het magazijn worden aangemeld voor verzending.  U dient dus helaas een nieuwe order aan te maken en helaas gelden daar dan weer apart portokosten voor.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?    
Orders worden tussen 13.00 en 20.00 uur dezelfde dag verwerkt en de volgende werkdag aangeboden via PostNL

Hoe kan ik een product uit mijn winkelwagen verwijderen?    
Achter het product ziet u een prullenbak symbool. Door hierop te drukken verwijdert u het product

Een gedeelte van mijn bestelling is nog niet geleverd. Wat kan ik doen?    
U kunt uw zending zelf traceren en volgen indien u een email van PostNL heeft ontvangen met uw verzendcode.
Indien uw zending niet is gearriveerd binnen 3-5 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst kunt u een email sturen naar info@huizerapotheek.nl
Vermeld dan uw verzendcode, naam en adres en datum van bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?    
Indien u uw bestelling wilt retourneren dan stuurt u een email met een kopie van uw aankoopnota en de reden van retourzending naar info@huizerapotheek.nl. Voorwaarde is dat uw order niet ouder is dan 14 dagen, uw producten ongeopend en onbeschadigd zijn,  bewaard moeten zijn bij kamertemperatuur en aangeschaft bij devitamineapotheek.nl.

Zijn er verschillen tussen de verschillende merken supplementen?    
Er zijn verschillen in kwaliteit en prijs tussen de verschillende merken die voedingssupplementen leveren. Het prijsverschil zit over het algemeen in de manier waarop het supplement wordt opgenomen door het lichaam. Goedkopere merken maken vaak gebruik van de anorganische vorm die slechter wordt opgenomen door het lichaam terwijl de wat duurdere merken gebruik maken van de organische beter opneembare vorm. Uiteindelijk heeft u  meer profijt van een wat duurder product omdat dit zich terug verdient in een betere kwaliteit en dus hogere effectiviteit.

Kunnen vitaminesupplementen in kwaliteit achteruitgaan tijdens het bewaren?    
Vitamine supplementen zijn kwetsbare producten en gaan terug in kwaliteit. Daarom staat er ook een vervaldatum op de verpakking en bij het openen en in gebruik nemen van een product kan de kwaliteit sneller achter uit gaan afhankelijk van hoe zorgvuldig u er mee omgaat. U kunt uw producten het beste bewaren bij kamertemperatuur (15-20graden) tenzij op de verpakking staat ‘in koelkast bewaren’. Daarnaast buiten invloed van licht en vocht, dus bijvoorbeeld in een kast en niet op de badkamer. Uit den boze is bijvoorbeeld bewaren in direct zonlicht bij temperaturen van boven de 25 graden.



Betaal ik altijd portokosten ongeacht het aanschafbedrag?    
Soms hanteren aanbieders een portovrije zending bij orders boven een bepaalde orderwaarde.
Omdat de Vitamineapotheek altijd 10% korting geeft op al uw bestellingen, ongeacht productsoort of keuze compenseert onze korting vanaf een orderwaarde van 60 euro uw portokosten. Vandaar dat we u op deze manier tegemoet komen in uw feitelijke portokosten.